"servus-city" vs. "ceau-city"



timisoara este "ceau-city" pentru ca toata lumea spune "ceau" sau "ceao" in orice situatie, chiar si cand s-ar impune "buna ziua" sau "la revedere". "servus" nu are asemenea valente. exista asa un "servus" cu intonatie preieneasca, care se poate spune si unor oameni mai in varsta, dar in situatiile distante se folosesc formule de salut distante. asa e moda!!


clujul e cald shi inghesuit de oameni si de cladiri, timisoara e plina dar mult mai impunatoare la nivel de cladiri in cartiere.


clujul e mai simpatic, mai vesel, mai boem; timisoara nu stiu cum sa zic ca e, poate stilistic mai studiata la nivel urban.


clujul are locuri, si oameni (majoritatea neo-clujeni) frumosi, veseli, cu care si plictiseala e vesela, cu care nici nu trebuie sa porti discutii deosebite ca sa fie placute; timisoara are oameni pe care nu-i cunosc, locuri care sunt doar niste nume si reclame de locuri, pentru ca nu intru in ele.


clujul are un cartier senzational, grigorescu, in care am locuit 5 ani, in care unele blocuri cu 4 etaje imi par ca niste case; timisoara are fabrik si iosefin, cartiere mai frumoase ca centrul orasului.




in 10 ani vreau sa am o casa la tara, sau undeva mai retras, in care sa incapa toti prietenii mei sa doarma peste noapte, sa ramana peste weekend; in care sa gatesc (fara sa aiba mancarea numai gust de condiment); in care sa fie cald si placut, sa miroasa a curat si a mancare; in care sa am toate lucrurile pe care visez sa le am, de la wok pana la toate prostioarele (in)utile pentru bucatarie si menaj; in care sa am o baie mare cu un raft de prosoape albe fluffy, flori, si multe sapunuri colorate si mirositoare.




dar pana atunci trebuie sa ma imprietenesc cu timisoara!

0 comentarii: