schimbarea la fata

trebuie. cred ca e cea mai importanta decizie pe care am luat-o in ultima vreme. si cand trebui, atunci trebuie.
schimbarea aduce un suflu nou vietii- cel putin asa ne mint revistele de femei. nu nu m-am despartit de consort, nu trec printr-o deceptie sentimentala. totul e bine. si totusi simt ca trebui sa fac ceva. altceva. dupa cum ziceam si pe twitter!
partea cu schimbarea domiciliului e cea mai simpla. din septembrie ma mut (multumim stefana!) intr-un apartament mai in centru si mai mare. si intentionez sa-mi schimb bretonu, poate il fac oblic sau poate il mai tund.
partea cu jobu si cu schimbarea la fata sunt mai dificile. cred ca ar trebui:
-sa-mi fac o astrograma
-sau macar sa-mi citesc horoscopu
-sa-mi decorez apartamentul viitor feng suie
-sa joc saptamanal la loto
-si sa cred in destin.
radu zice ca nu e momentu' si nici tara. eu astept.

ps: jeni daca citesti postu' asta sa stii ca imi pare rau ca am ratat stereophonics.

0 comentarii: