deruta totala

s-au intamplat prea multe in ultima vreme, de multe ori mi se intampla sa nu pot scrie atunci cand chiar as avea ce scrie. am vizitat o prietena draga tare, si m-am simtit tare bine. ea va poate confirma:), am avut niste zile libere, am citit (sotia calatorului in timp), am vazut un film bun (dragoste in vremea holerei), am fost sa inot, am primit niste oferte tentante de iesiri din monotonia romaniei, am primit in sfarsit niste traduceri literare de facut, asa ca mai pot face abstractie de vesnicele contracte pe care le traduc. ascult mult sterephonics si miss platnum(ma intreb de ce???), dorm mai bine noaptea, si de cand am ustensile noi de bucatarie am inceput din nou sa gatesc.
am fost tare necajita ca nu mai am acces la un blog pe care il citeam frecvent, pacat! blogul lui cori chiar imi placea.

0 comentarii: