mie nu imi place ploaia. nu imi place atat de tare incat imi strica buna dispozitie. daca nu trebuie sa ies din casa nu ies.
si totusi cobor pentru a-mi cumpara catavencu cu supliment de intelectual sexy. mari asteptari. imi trec prin minte diferite personagii pentru primele locuri: consortu colegii de la litere (din cluj, tu!), prieteni, cunoscuti, fosti vecini, s.a.m.d.
dau sa urc repede scarile curioasa, mai ales ca ploua si n-am putut sa arunc o privire. o vecina se rasteste la minie ca ma cauta administratoarea/cu/aspect/de/diriginta/de/liceu/stafidita de doua seri ca sa-i platesc cheltuielile.
pe marius chivu l-as fi instalat fruntas in lista.
suplimentul imi aduce aminte de un joc din gimnaziu: impreuna cu o prietena alcatuiam liste si apoi pe diferite criterii le dadeam note si la final faceam un clasament. foarte fain!

de cateva zile descopar o lume cu sunet si melodie, mi-ar placea sa vad mai multa culoare in jurul meu si mai multa voie buna contagioasa.
din nou ma prinde raceala asa ca beau ceai si cafea si fervex (care n-are niciun efect) si ascult din cutiuta cu amintiri muzici trecute: cristian vasile,luigi ionesc, coldplay, oldelaf et monsieur d, lightspeed champion, we are scientists si ska-p.

cu dedicatie william orbit- barber's adaogio for strings

0 comentarii: