ieri am terminat de citit noul/ultimul harry potter. pe la orele serii odata cu parcurgerea ultimelor pagini m-a napadit o profunda tristete. indelung asteptatul, indeajuns comentatul si anticipatul ultim volum are un sfarsit! si acum ce urmeaza? ce vor face mii de fani? cineva imi spunea ca ar fi senzational ca autoarea sa mai scrie un volum in care personajele sa fie trecute de prima tinerete. nu stiu ce sa zic. cert este ca pentru mine farmecul cartii consta in faptul ca majoritatea personajelor erau adolescenti.
sunt multumita de carte, odata pentru ca am cumparat-o la un pret mai mic decat in romania, dar si pentru ca mi-au placut diefrite aspecte. mi-a placut "ascensiunea" lui ron, mi-a placut epilogul, care mi s-a parut extrem de amuzant, mi-a placut solutionarea diferitelor fire epice, daca le pot numi asa. unele erau anticipabile, sau ma rog, am sperat eu sa am dreptate, altele au fost surprinzatoare. am fost aproape de lacrimi la aflarea mortii unuia dintre personajele mele favorite, ca un adevarat harry potter-junkie.
trei zile am fost prinsa cu totul de mirajul cartii, si- ca in cazul altor cartii care mi-au placut foarte mult- mi-am dorit sa nu se mai termine...

0 comentarii: