pauza de vara pe bloguri

cam in fiecare zi ma uit pe blogurile mele preferate sa vad cine ce a mai scris. in ultima vreme e liniste. nici mie nu-mi prea vine sa scriu. sunt cufundata in ganduri de vara, unde merg in micul concediu, ce fac in vikend, cu ce ma imbrac, sa-mi las bretonu sa creasca, ce sa mai citesc. am postat o data despre carti pe care as dori sa citesc la recomandarea altora, dar din pacate nu am prea primit sfaturi. cred ca vara ne face pe toti sa gandim mai incet si mai putin.

la timisoara e soare si cald, primavara n-a venit, dar a venit direct vara. in sfarsit putem purta sandalute, flipflopsi, fuste de vara, maiouri si alte chestii lejere.

trec prin faza galben acum:)

2 comentarii:

  1. ioana said...

    sa stii ca am sesizat si eu asta....nici mie nu-mi prea vine sa scriu.adica ma gandesc la o chestie dar de la gand pana la tastatura e cale luuuuuunga. poate in curand postez.vin finalele la dsds si la american idol,poate atunci.  

  2. natalia said...

    aa, la toti ni greu!