ganduri de mai

n-am scris demult. cred ca din cauza ca am multe idei in ultima vreme. prea multe. saptamana trecuta am fost la praga. am vazut lucruri frumoase, am pozat lucruri frumoase, am vizitat locuri frumoase, am ascultat o limba urata din care nu inteleg nimic in afara de "multumesc", mi-am cumparat lucruri frumoase. promit o scurta poveste despre praga mea cat de curand.
cu atat mai greu imi e acum sa ma concentrez dupa toata saptamana de deconectare. nu am chef de munca, as vrea sa fie vacanta de acum incolo. numai gandul la concediul din septembrie care e atat de indepartat ma face sa ma intristez subit. pana atunci cu ce ma ocup? cu cine votez? imbatranesc si am senzatia ca vremea trece din ce in ce mai repede. cand aveam zece ani asteptam cu nerabdare sa fac 18, si acum ma gandesc cu groaza la cei 25 care se apropie cu pasi parca prea repezi.
am citit una alta in ultima vreme, acum rasfoiesc activ cartea trendy-ului bucurenci, blogul scos la imprimanta, ascult kate nash si shantel, ma uit la seriale americane, merg la cinema, urmaresc drama fotbalului de liga romaneasca, dorm mai putin, adica incep sa ies din hibernare, si parca incepe sa-mi treaca si astenia de primavara care a inceput in ianuarie.
luna mai e o luna buna, cred ca toate lunile mai au fost luni bune pentru mine. atunci sa fie mai tot anul!!

2 comentarii:

  1. Ana St. said...

    de cand tot zic ca ma duc si eu la praga :)...uf..i can't wait  

  2. natalia said...

    sa mergi, merita! eu imi doresc sa merg in fiecare an:)