sophie und virginie- imi placea foarte mult, mai ales misterul disparitiei parintilor celor doua


Frau Pfeffertopf- ma uitam si la asta, nu era printre preferate


mila superstar- toate fetele din clasa erau mila, mai putin roxana care era midori. trist cum moare prietenul lui mila


Lady oscar- in top 3 al preferintelor


Katzenauge- rula si la italieni, asa de mult imi placea ca ma uitam si la italieni desi nu intelegeam mare lucru


eine fröhliche Familie- la fel, top 3 al preferintelor. imi placea de jo care era scriitoare


die kinder vom berghof- ce frumos cantec. desenul il urmaream sporadic

4 comentarii:

  1. ioana said...

    deci vreau să zic că am căutat acuma de mi s-a acrit dar cu succes: super kickers.ăsta era serialul de desene cu fotbal la care mă uitam eu la ceva post nemţesc în tinereţe...hehe. şi mă uitam şi la die kinder vom berghof şi îmi plăcea. restul nu prea le ştiu.nils holgerson sigur îl vedeam şi eu dar restul erau prea uncool fuer mich.eu mă uitam la batman să ne jucăm la şcoală.ne jucam de-a batman după fiecare episod:))  

  2. NuMaPlictisi said...

    cuuum sa pui video cu eine frohliche familie?! Mi-au dat lacrimile la melodia aia :X  

  3. Anonymous said...

    Lady Oscar era cu adevarat genial.
    Mi-a marcat copilaria.Era profund,inteligent,moral, realistic si frumos.
    Imi pare rau ca in ziua de azi se dau doar prostii colorate la teleu.
    Si, da, lista e buna.Ai uitat cateva.
    Avantajul de a stii germana cand esti mic.Toata ziua pe Rtl 2.  

  4. natalia said...

    am auzit ca lady oscar se poate viziona in germana pe youtube, prima serie intergal. o prietena buna e intro febra lady oscar tocmai:)