afara se face tot mai frig, si mie imi place tot mai mult sa stau lipita de o sursa de caldura, sa beau ceai si sa citesc reviste si sa pregatesc dulciuri la cuptor. imi place sa gatesc in bucataria mea din timisoara, cu vasele si ustensilele mele. si bineinteles cel mai placut este sa savurez ce am gatit. in timp ce gatesc ascult unul din "cd-urile mele de bucatarie", tangouri, ska, bossanova, cibelle, gogol bordello. singurul neajuns din ultima vreme este ca nu-mi mai place cafeaua asa de mult ca pana acum, sau poate ca mi s-a stricat "expresorul", si-a trait si el viata.
viata e buna si sunt multumita de mine ca o furnicuta care asteapta cu o camara plina de provizii sa vina iarna.

6 comentarii:

  1. .raoul said...

    Te inteleg si stand by you on this one. Aveam planuri mari de duminica care s-au transformat in curateniei, sta in casa, sortat poze din tinerete a mamei si citit bloguri. In timp ce imi imaginam ca afara e un frig teribil (nu era).

    Vin in Timi sambata. Wanna join us to James Bond?  

  2. natalia said...

    mie imi place mult sa sortez poze. acuma de cand m-am dumirit imi place sa le si modific. pai da un semn cand esti aici, bondu l-am vazut da m-as vedea cu voi.  

  3. Laura said...

    Nati, daca ti-ai iesit din rutina de baut cafea sau pur si simplu nu iti mai prieste gustul cafelei, poate ar trebui sa inspiri putin aer de cluj la un latte in flowers sau in una dintre cafenele care s-au mai deschis (cu sau fara personalitate, dar asta e altceva). Deci, ce parere ai de sugestia mea?:P  

  4. natalia said...

    doamne laura, chiar ma gandesc ca ai mare dreptate. din pacate nu stiu cum as mai putea ajunge in 2008 pe la cj. mult anuntata mea vizita nu s-a mai materializat. si ar trebui sa-mi ridic si diploma de master ca altfel platesc din nou milionu pe taxa de stocare de acte la babes bolyai srl si n-as vrea, da auzi, cand mai treci tu pe aici??
    oare nu sunt niste pastile de revenire la normal???  

  5. .raoul said...

    so sorry Nati.
    Am fost sambata, dar tarziu si am stat doar la Bond si la o pizza blegajita. But, lemme know cand esti prin Arad. Poate nu te alaturi la o seara de Walter. :)  

  6. natalia said...

    hehe, tocmai am aflat de la selma ce e walter. zicea ca poate ajunge prin zona in decembrie. mi-a dat numarul tau de telefon, daca merg la arad te scot la un ceai.