intotdeauna e tare placut s e te intorci la lucrurile care ti-au placut in trecut. weekendul acesta m-a vizitat o prietena foarte buna. afara a fost frig, asa ca am iesit numai cat sa mancam o salata si sa bem niste bere nefiltrata (din pacate n-au avut paulaner, mare deziluzie!). frigul mi-a dat posibilitatea de a purta una din caciulile achizionate si manusile de boschetar de la roxana. tot frigul ne-a facut sa stam in casa la caldurica, ceai, cafea cu lapte, chai, cartofi la cuptor si muffins. meniu nesanatos, gustos si in ton cu sezonul 6 si 7 din gilmore girls. a fost frumos si scurt weekendul ca mai toate lucrurile frumoase (nu fac aluzie la nimic!), mi-a adus aminte de studentie si de cluj, de dependenta de seriale, si de vizionarea lor care era aproape o ceremonie. am ras si neam "depresionat" putin pe faptul ca a trece timpul.
sunt foarte multumita de weekend, cred am viata pe care am visat-o intotdeauna, cu prieteni buni, cu amintiri, dar si cu niste regrete, nu prea multe insa, vreo 5 minute in muzeul regretelor.

multumesc jeni!

2 comentarii:

  1. Anonymous said...

    De nada :-)

    Jeni  

  2. ioana said...

    aber frau natalia, nu mai scrii nimic?mi-ai face ziua mai frumoasa la servici...