delicii de toamna tarzie

in ultima vreme am inceput sa mai am ceva activitate, mai muncesc una alta, ma trezesc destul de devreme dimineata, desi as putea lejer dormi pana dupa pranz. imi place noua mea rutina, ma ghidez dupa deviza daca nu am nimic important de facut nu fac nimic.
am vreme si dispozitie sa ma uit la carti cu zane (care daca le deschizi au o adevarata padure in interior si poze sepia cu zanele, o splendoare!!), sa ascult muzica nou descoperita (fratellis, white apple tree, the pierces, mai ales), sa pictez borcane, sa cresc mirodenii in ghivece in bucatarie.
fetita pe care o meditez la germana mi-a zis saptamana tecuta (in timp ce exersam cifrele pe un desen pe care il faci singur unind cifra cu cifra) ca my little pony poneiul cu coada si coama colorata) nu e nici fata nici baiat dar e copil si ca fratiorul ei nu va fi bebelus cand se va naste, va fi direct baiat. cred ca nu exista munca mai frumoasa. e bine asa.

0 comentarii: