avem di tate si nimic

ieri la alimentara (pe placuta scria MARKET) de langa blocu meu:

"-haideti sa va dau un capucino sau o cutie de chibrituri, sa fie mai rotund! ca n-am sa va dau rest!", zice tanti vanzatoare cu o fata binevoitor-acra.
"-nu multumesc, as prefera bani!", la care tanti il sageteaza din priviri, "mai bine chibrituri atunci, daca n-aveti marunt."

faza tipic romaneasca, mi s-a intamplat de o mie de ori.. am de gand sa fac doua lucruri:
1. sa platesc numai in monede, ca sa aiba tantile de unde da rest altora
2. sa platesc in chibrituri, gume de mestecat, capucino, cafele 3 in unu

4 comentarii:

  1. Ana St. said...

    da e super reconstruction si o sa mai scoata din cate am inteles inca un film,tot cam in genu ala.Amelie ai vazut? :D  

  2. Ana St. said...

    a si mai e si Allegro...care e sooper :D  

  3. Cinnamon said...

    Daaa, si mie mi se intampla mereu. Prietenul meu a incercat sa plateasca odata cu o gumitza...vanzatorul a ramas complet siderat! Cat de curand voi incerca si eu...  

  4. Ana St. said...

    o sa apara si offscreen...de fapt a aparut din 2006 da la noi nu se gaseste :(...by the way like the way u blog...asa ca te adaug la lista mea de bloguri :D