un pic de viena/ soup_nazi

am parasit pentru scurt timp "mica viena" pentru a vedea "marea viena". niciodata nu am inteles de ce poarta orashele noastre nume gen paris sau viena in miniatura, de ce nu mica sofia, bratislava, sau micul belgrad, kiev??! ma rog, a fost cam vant, in rest arata ca acuma cateva sute de ani. imi place mai mult berlinul, daca e sa aleg o capitala germanica, e mai urban.
imi plac orasele care au ciorbarii/ suparii pentru ca sunt o mare ciorbista/supista. imi mai plac chestiile simpatice imortalizate pe pereti publici.


in traducere foarte libera: "nu va mazgalim peretii, va zguduim fatadele". poate se gaseste alt cuvant in loc de zguduit, clatinat...
cultura ciorbeasca, supeasca. aveau niste sortimente supa de paine cu mirodenii de care n-am auzit pana acum.

4 comentarii:

  1. Ana St. said...

    dap...e super berlinul.Si mie mi-a placut,dar parca mai dragutz mi se pare Frankfurt  

  2. Lowant said...

    Finally!!! stiam eu ca exista un loc doar pt supe si pt ciorbe. Un post edificator.  

  3. natalia said...

    mai este o ciorbarie/suparie de care stiu in berlin pe strada de cumparaturi pe kurfurstendamm colt cu ceva donutsshop, foarte bun ce am mancat. de incercat daca esti prin zona!!  

  4. Anonymous said...

    Si eu sunt din tagma iubitorilor se supa. Din pacate aceasta pasiune e pe cale de disparitie.