Am o traducere juridica de facut, multe chestii se repeta, intre timp ma gandesc la altele. citeam la altcineva pe blog, ca regii suediei aveau palatele mici, ce tag misto. ma gandesc la cum plec in 10 minute, la ce fain va fi filmu de la 6 jumate, da de fapt nu ma gandesc asa de simplu, pentru ca daca scriu inseamna ca mam gandit in secunda anterioara scrisului. o colega dea mea a facut cancer limfatic, si ii trebuiesc o groaza de bani. eu si alte doua foste colege, actuale prietene bune ne gandim cum sa o ajutam. sa organizat o intalnire cu colegii de facultate, sau facut cunoscute conturile, sa luat contact cu diverse oficialitati. o sa dam bani, cei care o sa dam. cat avem si cat putem. nimeni nu raspunde la mailu nostru din fostii colegi. e ciudat. ne deceptionam un pic de indiferenta, da poate o sa fie bine. trebuie. o sami cumpar un ceainic, si o sal testez sa vad daca face "chi", ca asa zice in datina ceaiului. musai un ceainic nou. cred ca e aproape de patru. ma imbrac incet tacticos semnalind ca plec.
da oare chiar aveau palate mici regii suediei?

2 comentarii:

  1. Anonymous said...

    Nush de ce, dar parca mi-e greu sa imi adun gandurile pentru a-ti lasa un simplu comentariu. Ti-am citit contributia ta referitor la regii suediei...Si mie mi s-a parut ciudat ca nimeni nu a raspuns la mailul acela, nici eu nu am raspuns ce-i drept.

    Am observat o multitudine de idei in blogul asta! Ca sa vezi cate ganduri ne trec prin minte in doar cateva minute!

    Poate ca regii suediei nu credeau in palate gigantice... e risipa de mana de lucru pana cand cureti 1000 de incaperi, asa ieseau mai ieftin, nu? :P  

  2. Anonymous said...

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.