Give me the words

multe multe se intampla in jur si in mintea mea si rareori reusesc sa le impartasesc, sau macar sa mi le notez.
azi dimineata in autobuz m-am induiosat cand am vazut un baietel (genu cu obraji rotunzi, pufosi, cu ochi mici si manute grasute) care avea bretelel ghiozdanului cusute. mi s-a parut un gest matern foarte frumos, desi se va rupe iremediabil ghiozdanul candva, si totusi, un gest care arata ca cineva ii poarta de grija, mai mult decat sa-i dea bani sa-si ia dulciuri si junkuri de la chioscul scolii (am lucrat la scoala un an stiu cum e!!!).
radu mi-a zis ieri ca ar vrea sa fie nemuritor ca sa vada evolutia pamantului. nu m-as fi gandit niciodata. senzational (cum ar zice dandiaconescuindirect!!)
nu stiu cum, da m-am lasat convinsa sa merg la filmul alieni impotriva predatori, o idiotenie americana, care nici macar horror nu mi s-a parut, ma rog nu am inteles cauza si efectul acestor creaturi, pierdere de vreme. mai bine christoffer boe, sau alti regizori.
mi-am cumparat niste jerseie (altii le-ar zice cardigane, da mie imi plac cuvintele astea cu iz local, gen ringhishpir..), asa de birou, sa par si eu mai serioasa.
mi s-a stricat laptopu, mai precis l-am scapat pe jos, cum s-ar zice cu fata in jos, si nu a patit mai nimic, da l-am dus la servis.
deseara e lansare suie paparude. de mult imi doresc un concert suie, a mai fost unul recent in arad dar am aflat o zi dupa.
azi am refuzat vehement bomboana mentolata oferita drept rest, si am cerut si mai vehement bani. sunt tare mandra de isprava asta, am sfidat sistemu!!!

0 comentarii: