dragostea incepe cu a...

eram studenta la gradinita cand mi-a placut prima oara de un baiat. il chema arthur si ne serbam ziua impreuna pentru ca era si el nascut in decembrie aproape de craciun.
a doua oara cand mi-a placut de cineva eram studenta in clasa a 4-a. il chema arnold. n-a fost sa fie!
cu arthur mai pastrez inca poze. chiar daca erau alb negru si el era stirb dragostea dintre noi se vede de la o posta. cel mai frumos era cand imi zambea si isi dezvelea gingiile. eu nu eram stirba dar purtam colanti grosi de lana bej si o vesta alb negru. era inainte de 89.
arnold a alunecat si a intrat cu bratul prin geamul usii de pe coridor. s-a taiat rau de tot. avea ochi albastrii si mana bandajata. eram in aceeasi clasa. aproape tuturor fetelor din clasa le placea de el. evident ca n-aveam curaj sa-i "cer prietenia". am aflat in clasa a 5-a ca si lui i-a placut de mine in clasa a 4-a.
e de muzeul regretelor.

Later edit: intre timp am ajuns la litera R:)

1 comentarii:

  1. Ana St. said...

    Paste fericit! >:D<