detin masina noua de spalat, am nevoie de un instalator rapid, eficient si cu un nume sonor. o problema casnica din cele mai obisnuite, care cere rezolvare rapida. zis si facut, incep sa intreb in stanga si in dreapta de instalatori de incredere, aflu ca multi sunt in italia, in spania, in spital sau in alte destinatii exotice, sau pur si simplu deosebit de ocupati.
dupa indelungate cautari, dupa ce ajung in pragul disperarii ca am masina de spalat, haine murdare, detergenti de toate tipurile si consistentele, dar n-am una bucata instalator de nadejde gasesc rezolvare. prin amabilitatea unor oameni deosebiti (radu, stefana si andrei, mii de multumiri pe aceasta cale!!) gasesc un top 3 de instalatori: pe nenea vasile, pe nenea ion constantin si pe nenea sandi (bell!). eliminatoriu nu-l sun pe nenea vasile, intrucat mi se pare ciudat ca se recomanda doar cu prenumele, pe motiv de neincredere. domnul nr 2, care poarta numele providential de ion constantin (un nume potrivit de altfel, suna ca un nume de roman cu simt practic) se pare a nu f instalator ci electrician (adica dupa propriile spuse nu instaleaza masini de spalat, doar le repara), asa ca este si dansul eliminat. totusi intra pe lista de electrician de incredere si se dovedeste a fi un om simpatic, cu care am purtat deja 3 conversatii intrucat s-a oferit si el la randul lui sa-mi caute un instalator din cunoscutii sai. si cum toate lucrurile bune sunt trei, il contactez pe domnul (nenea) sandi, care imi cere direct adresa, bineinteles cunoaste atat zona in care locuiesc, cat si tipologia masinii de spalat si se prezinta vineri la fata locului inarmat cu toate chestiile instalatoricesti de care are nevoie, totul ca sa-mi faca viata mai frumos mirositoare!

2 comentarii:

  1. Anonymous said...

    pe a meu il cheama (l-o chemat) IZIDOR , ceea ce a costat 100 de ron in plus fata de un oarecare gheorghe sau danutz  

  2. natalia said...

    aoleo izidor, asta e un nume bijuterie as zice!! da cu 100 de ron sau cu 10? ca mi se pare mult, io am platit tot 80.