cana fashion

radu zice ca sunt cafegioaica. si sunt. cafegoaica mare de tot. imi plac variatiunile pe tema. de cafea. am si o colectie mica de cani, dintre care unele pentru cafea, in special cana neagra de la roxi si cana cu pisica pictata de bazar de craciun de la viena primita de la jeni. nu pot sa beau cafea din orice cana. detin cani de cafea, de ceai, de chai, de suc, de facut budinca, de batut albus, de supa, decorativa de tinut chestii. sunt mare tipicara, si utilizez cana dupa menirea ei, nu voi bea cafea din cana de supa de ceapa niciodata. cred ca toti avem cumva vocatie de colectionari.

3 comentarii:

  1. Ana St. said...

    si yo beau multa cafea...dar colectie de cani...hm ink nu am :P...cu toate ca am una cu o veveritza din care beau mereu :D  

  2. Annie said...

    Eu am colectionat multa vreme obiecte cu vacute, pentru ca sunt Taur. Mi se pareau si haioase, ce-i drept, dadeau o senzatie de caldura, de familiar, de homey... Majoritatea obiectelor erau(sunt inca), desigur, cani. Si obiecte de folosit in bucatarie. M-am oprit din colectionarea lor, pentru ca deja nu mai am unde sa le pun.D

    Cafea beau dimineata, am inceput cu o ceasca si am ajuns la o cana mare, cana mea preferata, singura din care beau cafea si din care fetele (surorile mele mai mici sau musafirele) nu au voie sa bea.

    Am si o reteta speciala dupa care o prepar.;) Dar nu beau asa de multa, o cana e arhisuficienta pentru mine, nu sunt Gilmore like addicted.:P Daca pe la pranz imi pierd energia, aleg un capuccino sau un frappe sau ciocolata calda... ca daca aleg tot cafea sau ness, nu mai dorm in noaptea respectiva.:)  

  3. Bianca H. said...

    nice, eu sunt cu mangeti de pus pe frigider si acum mai nou tablouri