despre mine

mam decis azi dimineata pe la ora 7, in timp ca citeam una alta pe net, sa postez despre mine cate ceva.
in primul rand imi placea ideea de blog, imi place sa citesc bloguri, cam asta si fac in pauzele de munca, deci nu prea des. de fapt imi place ideea de jurnal, am si tinut multa vreme jurnal. de fiecare data mi se pare amuzant sa recitesc postari mai vechi, scrieri/ chestii mai vechi.
sunt un om obisnuit, cu varsta de serial (24), care in prezent traieste 5 zile la timisoara, 1 jumate la arad, si jumate de zi pe drum intre arad si timisoara (adica 3 drumuri pe saptamana). merg la servici (la o firma, nu la o banca draga Irys), merg acasa, incerc sa ma apuc serios si constant de sofat, da nu prea reusesc, pentru ca ma streseaza traficul. e un blog scris pe fuga, intre doua traduceri, si alte cele de facut. cum bine zicea stefana, desi am contraziso sunt o "atasata de lucruri". (ieri mi s-a fisurat cana primita de la jeni, cea cu pisica, din care beau cafea, motiv imens de tristete, iar acum o saptamana mi sa defectat iremediabil laptopul meu, si am simtit un imens gol in suflet, da trebui sal schimb, poate ii vand organele interne, sa stiu ca va trai mai departe sub alta forma).
imi place sa ascult muzica, in general genul indie, care nu prea stiu cum sal descriu, gen mando diao, the streets, the strokes, cam formatii care incep cu "the"; imi plac culorile galben si verde, imi plac cerceii, lili, norishor, cei veseli colorati, desi ma imbrac stil profesoara!! am dileme existentiale, gen exista viata de dupa, vor veni alienii in vizita, sami tund breton in continuare, oare am puteri magice. nu ofer raspunsuri, ridic intrebari.
sunt foarte des plictisita si plictisitoare, dar uneori sunt foarte amuzanta zic unii. am niste prieteni care imi sunt foarte dragi, care sunt majoritatea in alte orase. noroc cu stefana care e in timisoara!! numi place la timisoara tocmai pentru ca duc o viata ne/ anti sociala, adica stau si ies aproape numa cu consortu (cuvant de imprumut choco).
mai demult imi placea sa citesc, acuma trec printro perioada in care nu prea am chef, nu prea dau peste carti prea bune. imi plac filmele, ma duc des la film, desi imi scot seriale de pe net. thank god ca au reinceput!!
ma streseaza inceputurile, si ma adaptez greu la nou, deci nu sunt omul viitorului, imi place alga care inveleste sushiul, numi plac ardeii sub nici o forma sau culoare, am o problema cu anumite mirosuri, imi plac activitatile casnice, gen pus haine la spalat cu mult balsam de rufe, dar nu calc niciodata hainele, in schimb am o supertehnica de pus hainele la uscat ca sa arate casicumarfifostcalcate. incerc sa fiu cat mai eco, nu iau pungi de la supermarket, am o colectie de plase din material textil, de curand mi-am cumparat din cica prima alimentara bio din romania, iaurt bio, si un ir/ balsam de buze (na jeni ce cuvant folosesc!!) care e chiar simpatic.
sunt genu vecina de vizavi, care cu siguranta va fi o mare tanti candva, care isi saluta intotdeauna vecini si plateste cheltuielile la timp. va suna ciudat "tanti natalia" dar ce pot sa fac?!

PS: ms Horia ca ma citesti, te scot la cafea! dami un numar de telefon!

0 comentarii: