ieri am facut prima mea tarta cu mere. a fost un succes! am doua mari defecte in ceea ce priveste gatitul: pun prea multe condimente si nu pot urmari o reteta. ieri am facut tarta combinand trei retete dupa cum mi sa parut mie ca ar putea sa iasa tarta perfecta. aluatul a fost dupa o reteta de apple pie americana, deci mai gros si mai dens, combinat cu reteta mamei, iar umplutura a purtat semnatura jamie oliver (desi am lasat unele ingrediente afara, cum ar fi stafidele si galbenusul de ou). am condimentat merele cu scortisoara (evident) si cu ghimbir(am incercat sa nu exagerez). ca de fiecare data cand gatesc a avut loc si un eveniment neasteptat, mi sa scurs pe picior un niste de apa cu ulei de la friptura din tava in timp ce am indepartat folia de pe ea (adica am facut si friptura aseara, mare bucatar sef!!). am dres picioru cu putin ulei si acum arata ca nou!

1 comentarii:

  1. Ana St. said...

    la multi ani! :D