in lipsa de inspiratie

de multe ori ma confrunt cu lipsa de inspiratie. de multe ori n-am chef de nimic, n-am stare de nimic. in acele momente parca nimic nu ma poate scoate din starea asta. azi am emis un postulat: toti idioti te suna vinerea la telefon ca sa iti strice weekendu'!
cand stiu ca voi avea o zi mai obositoare incep de dimineata sa intru in actiune: ascult muzica tare la ipod, gen mando diao, babyshambles. cum s-ar zice apas pe butonu de activare, beau o cafea tare, si ma gandesc la activitatile pe care le voi intreprinde dupa orele de munca. asta ca sa am un scop in ziua respectiva. uneori tine figura, alteori nu!
mai nasol e cand sunt in pana de muzica buna. imi place sa ascult muzica si ma deprima cand ma invart in acelasi cerc de melodii, cand am aceleasi playlisturi. noroc cu jeni! am descoperit acum ceva trupa pe numele ei bebe. imi place piesa siempre me quedara. ma inspira! imi place mult sa primesc sugestii muzicale!!!
e rau sa nu ai lucruri care sa te inspire, carti, filme, muzici, oameni... oricum observ in jurul meu ca oamenii incep sa nu mai aiba senzatii, nu le mai place nimic, nu se mai entuziasmeaza. incep sa nu mai simta, nu-i mai inspira nimic...

powered by extremvit(vitamine) apa cu lamaie si supa chinezeasca la cana de plastic

0 comentarii: