nu exista tara pentru batrani

cu greu m-am lasat convinsa. n-am vrut sa vad filmu. la inceput am vrut sa plec din sala. indelung mediatizatul, premiatul, vizionatul film a venit si pe meleaguri timisorene. duminica, din lipsa de ocupatie, si pentru ca la celalalt film, ceva 10.000 BC, nu mai erau doua locuri alaturate, si pentru ca era coada lunga la toate ghiseele (senzational plural) m-am lasat "tarata" la acest flm pe care nu mi-am dorit sa-l vad.
mare mi-a fost mirarea ca mi s-a parut un film foarte bun, cu un javier bardem (ce nume de superstar hollywoodian) exceptional. nu stiu daca e neaparat genu' de film american de oscar.
oamenii rai ni se par urati. asta o stiu copiii si asta am simtit si eu la mai toate scenele care il infatisau pe criminal. cred ca e o senzatie naturala. copiii au tendinta sa confunde raul cu uratul. poate ca si adultii, eu cel putin.
asa ca filolog mi s-a parut interesanta alegerea titlului. mi-au mai placut recurenta simbolului cizmelor de cowboy sudist, si bineinteles accentul personajelor. una peste alta a fost genul de film la care toti fubuistii in trening au exclamat la final ca n-au inteles nimic, in timp ce fetele lor in colanti si geaca matlasata golden, si par suvitat-nespalat au vorbit la telefon tipand in gura mare: "ba is la film acuma, la nou cantri foroldmen, ii supernashpa!".

0 comentarii: