cuvintele oraselor

new york- a realiza
napoli-lupta
roma-sex
stockholm-conformism.... zice elizabeth gilbert

de cand am citit asta parca tot inerc sa gasesc cuvintele oraselor in care am fost in ultima vreme. pana acum am gasit doar ARAD- incet si BUCURESTI- trebuie, desi nu sunt inca 100% convinsa de cuvantul pentru bucuresti. ma mai gandesc.
pe lista mea ar mai fi inca paris si viena.
partea buna a jocului astuia este ca am chef sa citesc, si chiar citesc, si inca mai mult decat atat reflectez la ce citesc. presupun ca e un pas inainte, si nu vine doar din lipsa de activitate din ultima vreme.

pentru ziua de azi ma declar multumita (desi e doar 9:47) pentru ca am scris pe blog (imi propun de 2 luni), pentru ca am schimbat looku blogului, desi nu sunt pe deplin multumita, si pentru ca in sfarsit am pus si link-uri noi.

2 comentarii:

  1. ioana said...

    da de ce-ai facut blogul asa de alb si necolorat?parca nu-ti sta in fire..  

  2. natalia said...

    da asa e trec printr-o faza monocromatica