exista anumite certitudini in viata:

-lumea se imparte in oameni carora le place untul de arahide si carora nu le place untul de arahide (cu extensiile aferente)
-majoritatea femeilor/fetelor/tantilor care se uita la un episod din prison break se vor uita si la un al doilea episod (desigur pentru a urmari actiunea serialului)


zicea prietena mea stefana de o emisiune pe travel living, pe care am inceput sa o caut, evident pentru ca era o emisiune culinara iar eu sunt un mare fan. am tot urmarit postul cu pricina ceva emisiuni cu unii care se tatueaza, altele cu renovari in stilu do it yourself, pana cand ieri la ora 13 dau peste anthony bourdain in sfarsit. evident ma indragostesc la prima vedere si de emisiune si de personaj. azi am urmarit emisiunea cu sfintenie, era despre argentina, o tara nerecomandata vegetarienilor. citesc despre el ca are un restaurant gen brasserie. atunci no reservations sa fie!

obsesia jamie oliver a trecut intrucat am constatat in repetate randuri ca retetele lui nu sunt abordabile de oameni normali. nu iese ca in poza si nici nu au un gust exceptional. cartile sale de bucate sunt insa foarte simpatice.

partea buna a lipsei de ocupatie in campul muncii este ca pot urmari diverse emisiune in timpul diminetii, pot sa mananc mic dejun (azi am avut cafea cu lapte si self made muffins cu cereale). cred ca trebuie intr-adevar sa savurez momentele astea pentru ca presimt ca nu vor tine prea mult.

2 comentarii:

  1. ioana said...

    Să ştii că eu am observat că Jamie foloseşte prea mult ulei de măsline. Are-n-are treabă, mai pune un pic.Pe orice.E prea mult,nu!?!Dar unele chestii mie îmi ies,ca gust mai ales. Cred că e şi pentru că nu avem noi toate vasele şi ingredientele aşa cum trebuie..Ce zici?  

  2. natalia said...

    nu stiu, da poate. poate ca tine de ingrediente, da la unele deserturi ordinea ingredientelor parca nu e buna, sau poate lipseste ceva. eu am facut tarta si muffins dupa reteta lui. dupa care am incercat alte retete care au fost mult mai bune.
    si da foloseste mult prea mult ulei de masline, ai dreptate