LDO

de cand beneficiez de program flexibil (adica de cand lucrez putin si in general dupa ora 4) sufar de Lipsa De Organizare. adica: ma trezesc destul de devreme, pe la 9 (mai ales ca as putea dormi pana La pranz), ma invart prin casa, mai strang din lucruri (cand am chef), imi beau cafeaua citind presa (o frec pe net), iau micul dejun (in bucatarie, in liniste tragand cu urechea la guerrilla), ma uit la televizor nitel, la pro 7, dupa care incerc sa ma organizez. de fapt totul incepe invariabil printr-un brainstorming: incerc sa ma gandesc daca am ceva urgent de facut (in general nu am), dupa care ma gandesc ce pot lasa pe ziua urmatoare (traduceri, mailuri, etc). pana la urma ajung sa citesc (la fel, daca am chef), sau stau si pierd vremea nefacnd mare lucru. ajung sa aman multe de pe o zi pe alta pana uit de ele.
de saptamana aceasta am totusi doua date fixe de lucru, marti si vineri dupa 6. in rest bate vantu. si mai astept verdictu unora in ceea ce priveste o traducere. cam atat.
pentru azi ar fi de facut urmatoarele: factura in excell, mailuri, verificat un document, pus haine in dulap, vizionat episod nou desperate housewives, vizionat masini de spalat, cumparaturi casa si eventual deseara mers la boogie.
sa vedem ce reusesc sa fac din toate astea..


zicea cineva ca nu e corect politic "brainstorming" dar nu imi aduc aminte varianta corecta

0 comentarii: