balerini de primavara

ieri a fost o zi deosebita, marcata de dureri musculare si plimbare prin cartier. in fata la profi-ul de (aproape) vizavi de straduta pe care se afla blocul nostru este un tomberon pentru peturi. cand se aduna mai multe le ducem ca pe un mare trofeu la tomberonul special. prin februarie inca nu si-au dat seama locatarii ca se arunca DOAR peturi in el, si aruncau cartoane si hartie, desi cel de hartie e chiar langa. ieri insa, ori au fost instruiti intre timp, ori au avut o revelatie in somn, erau DOAR peturi in tomberon.
era cald pe la ora 19, am purtat jeansi si balerini fara ciorapi, un tricou si un cardigan. as fi iesit cu radu la o plimbare printre blocuri daca n-ar fi avut laborator. m-am asezat pe o banca si am sunat o prietena. ieri credeam ca a venit primavara. azi inca mai sper.

3 comentarii:

  1. Laura said...

    Un semn de civilizatie? La noi? Poate tine de faptul ca esti mai la vest acum :P Salut din Cluj... presupun ca stii ca mai nou avem si aici Starbucks. Mare eveniment, mare... azi era gol cand am trecut pe acolo!  

  2. ioana said...

    şi eu credeam că a venit primăvara nu de mult. m-am răzgândit. e doar ţeapă de aprilie...un fel de ţeapă divină poate:p
    în altă ordine de idei, îmi plăcea mai tare layout-ul anterior.de ce l-ai schimbat?  

  3. natalia said...

    eu cred ca oamenii incep sa se civilizeze incet. poate mult mai incet ca in alte tari din europa.
    primavara e chiar o gluma de 1 aprilie, aici tocmai ploua incet dar sigur.
    m-am plictisit pur si simplu si am schimbat layoutu, poate il schimb azi din nou, doar asa, desi mie chiar imi place asta. ma tot gandesc sa ma mut pe wordpress, de fapt:)