vreau sa cumpar o carte

desi citesc foarte putin in ultima vreme. vreau sa cumpar o carte buna. varietatea e mare ce-i drept, dar vreau o carte pe care cineva s-o fi citit inainte si pe care sa mi-o recomande. tocmai am terminat istoria iubirii de nicole krauss (interesanta by the way, scrie aidoma sotului ei, Jonathan Safran Foer) mai am pe noptiera un rushdie, un richard wagner, carti incepute, abandonate, regasite, sterse de praf si din nou abandonate.
am asa un vis cum ca as face parte dintr-un club de carte, cu intalnire saptamanale, cu discutii, cu schimb de cartii. cred ca am vazut prea multe filme americane la viata mea. daca stiti de vreunu prin timisoara anuntati-ma.
intampin orice sugestie livreasca cu drag, curiozitate si avant literar.

later edit: ce putine sugestii:( ma gandeam ca voi aduna o lista lungaaaaaaa...)

5 comentarii:

  1. Vlad_Anghel said...

    Aha, deci tu esti prima la cautarea mea de Babyshambles...Nice blog. Keep up the good work.  

  2. Ana St. said...

    iti recomand "Ma numesc rosu" de Orhan Pamuk...e chiar super cartea :D  

  3. ioana said...

    vezi "turnul sinucigasilor" de nick hornby (in engleza era "a long way down")-mie una mi-a placut mult de tot.e interesanta.  

  4. frigiana said...

    Stiu ca vine tarziu raspunsul, dar iata ce mi-a placut mie din ce am citit in ultimul timp: Zenobia de Gellu Naum (mult), Iarna vrajbei noastre de John Steinbeck si Middlesex de Jeffrey Eugenides. Sper ca am luminat putin subiectul...  

  5. natalia said...

    pamuk, hornby, naum, steinbeck, eugenides- 5 nume pe lista mea de carti:)
    inca mai astept sugestii...