nu am scris de multa vreme. uneori nu-mi pot aduna gandurile, uneori n-am ganduri. de multe ori mi-e lene. in ultima vreme a fost vreme mai buna. m-am simtit mai putin obosita, mai mult acasa in timisoara, mai multumita de viata pe care o duc.
imi plac blogurile, imi plac jurnalele. cand aveam vreo 14 ani am avut un jurnal intim, era rosu foarte kitsch cu niste flori brodate. scriam cu mare avant vrute si nevrute, in special confesiuni amoroase, de care baiat imi placea, de care nu-mi placea. cam un an l-am tot umplut cu povesti de adolescenti. cand a venit vara l-am luat cu mine in vesnica mea excursie la mare, la eforie sud. bineinteles ca n-am avut mare elan la scris, astfel ca la plecare l-am si uitat in camera de pensiune. multa vreme dupa aceea mi-a fost frica sa nu-l gaseasca cineva cunoscut. daca ma gandesc bine, ar fi un excelent subiect pentru emisiunea lui dandiaconescuindirectlaotv, un senzational: am gasit jurnalul kitsch-os al unei fete care acum 10 ani avea 14 ani. INCREDIBIL! cu siguranta mi-ar compromite viitorul meu de primar general al capitalei!

2 comentarii:

  1. Cinnamon said...

    Aveam si eu un jurnal rosu cu flori brodate. In nuante de roz cu rosu si asa, nu? Si inauntru cu linii dictando....  

  2. natalia said...

    ma pui pe ganduri irys, si eu care ma gandeam ca detineam singurul exemplar...:)