anii '90

in weekend m-am intalnit la o berica cu niste prieteni. trebuie sa recunosc ca imi plac anumite teme de discutii, cum ar fi serialele pe care le urmaream cand eram mici. cred ca si interlocutorilor mei.
asadar am discutat despre beverly hills (simpatiile au fost impartite frateste intre dylan si david), serialu' australian care rula in paralel cu acesta (by the way: daca isi aduce cineva aminte cum se numea m-as bucura mult), take that, desenele animate de pe posturile germane, s.a.m.d.
cu mare regret in suflet trebuie sa recunosc ca am omis doua personaje marcante ale copilario-adolescentei mele: Nils Holgersson si Sandy Bell. au fost predecesorii erei beverly hills/ melrose place/ willkommen im leben (cel cu jared leto). promit sa-i aduc in discutie data viitoare.
pentru mine a fost una dintre serile cele mai placute din ultima vreme. cu ocazia asta mi-am dat seama ca mai cunosc versurile unor desene animate (spre deliciul asistentei am si fredonat putin). poate imi explica vreun psiholog de ce imi place sa discut despre anii '90?!

2 comentarii:

  1. Cinnamon said...

    Sandy Bell era genial! Eu ma mai uitam prin clasa a 5a si la Sailor Moon.  

  2. natalia said...

    pai tu esti mai tanara cu catva ani, ceea ce in termeni de desene animate conteaza, ca s-au mai schimbat si alea