un pic de cultura civica

despre vot.

pana acum am mers sa votez la alegeri. prima oara am incercat in localitatea vladimirescu unde am buletin de o saptamana. am mers impreuna cu bunicul lui radu (bunicul are 94 de ani) . nu m-au lasat sa-l ajut pe motiv ca nu suntem rude, nu m-au lasat sa votez, pentru ca nu am buletin de 3 luni in comuna.

a doua oara am incercat la arad, unde nu m-au lasat initial sa votez pe motiv ca am buletin de vladimirescu. intr-un final la insistentele mele si a tatalui meu am reusit sa votez (m-au identificat pe listele de vot dupa CNP). remarc totusi partea amuzanta a situatiei: in timp ce la stefanesti, in ilfov, au existat altercatii intre votanti, pe motiv ca nu aveau cum sa intre toti in acelasi timp, eu ma luptam cu legea, care imi refuza dreptul de a vota, atat la domiciliul nou, cat si la cel vechi.

simpatica tara in care traim, care ne omoara toti neuronii.

0 comentarii: