dor

mi-e foarte dor de vacantele de vara in care ma plictiseam ingrozitor, in care simteam ca ma dezintegrez de plictiseala, in care ma plictisisem si de dormit, in care citeam mult si stateam la soare.
ieri am aflat ca am 4 zile de concediu in plus (motiv de betie de altfel, dar dupa ultima vizita la cluj am devenit mai precauta cu alcolul).
visez ca tot romanu' la vacante in orase europene in care sa ma holbez la prosperitatea si educatia altora. ce urat din partea mea!
cum ar zice cineva: "ce barbat eram odata"! si ce frumos era cand simteam cum trece vremea si aveam sub 20 de ani. ce viata!
ma consolez cu o cafea musai la o cafenea din oras si eventual daca vrea consortu' cu inca o vizita la terasa nora, cel mai frumos loc dintre blocurile gri.
prietenii stiu de ce!

3 comentarii:

  1. AnT said...

    inteleg ca ti-a placut la nora:). la asa mancare, cred si eu. numai cu gandul la ciorbitele alea salivez.  

  2. natalia said...

    ms de recomdare inca o data!  

  3. natalia said...

    analfabetismul face victime!