parfum cu miros de oras

jil sander sport miroase a munchen, hilfiger girl a berlin, ocean de la body shop a bucuresti. azi miros a munchen din nou. anul trecut in septembrie mi-am cumparat prima sticla, iar azi pe a doua. nu-mi plac multe parfumuri, in general nu ma sincronizez cu piata feminina in miresme. unele parfumuri imi plac pentru ca le identific cu oamenii (cum ar fi poeme la roxana, ck one la ioana) dar nu le-as folosi personal.
imi place mult sa-mi cumpar cate un parfum nou cand sunt prin strainatati desi raman fidela aceluiasi familie de miresme.
cred ca felul in care mirosim se leaga de personalitatea noastra, de educatie (mai ales cand e vorba de transpiratie). de aceea ramanem fideli anumitor game de mirosuri.
azi miros a munchen desi sunt in nesuferita si poluata timisoara. nu cred sa fie vreun parfum care sa miroasa a timisoara, in cel mai bun caz poate fi asociat mirosul de beton incins.

2 comentarii:

  1. ioana said...

    şi eu asociez mirosuri cu persoane:)exact poeme cu roxana...e interesant că uneori ne gândim la aceleaşi chestii în aceleaşi perioade.  

  2. natalia said...

    m-am dat cu poeme de la roxana, si pe mine nu miroase bine